Thursday, January 25, 2007

Outstation lagik

Semalam dapat 2 surat, aku kena pergi

1. Kursus Pengurusan Kewangan kat Glory Beach Resort Port Dickson 6-9 Februari.

2. Panel Penemuduga di Kuantan 13-16 Februari.

Aku anggap rezeki walaupun aku tau aku akan penat. Inilah kali terakhir nak balik Kuantan sebelum aku bersalin bulan 4 nanti, sementelah pulak terus sambung cuti raya Cina kan. Abang pun baru balik dari Le Tour De Langkawi 11hb tu. So very convenient la trip balik kampung.

Kereta kancil aku masih kat bengkel. baru habis urusan tandatangan beberapa dokumen berkaitan tuntutan insurans. So minggu depan baru boleh keluar agaknya. Sekarang ni aku tumpang member, kaki pun masih sakit.

Aku pun dok sibuk menguruskan majlis perkahwinan adik aku, 3 Mac ni insyaallah. Dia dok di JB nun, jadi aku ni la yang mencari benda2 remeh temeh untuk majlis tu nanti. Aku gunakan khidmat member masa aku kawen dulu jer. Harga pun boleh kowtim, senang sikit. Tapi masa majlis aku akan rehat serehatnya la...

Teruna aku dah elok demamnya. Bronchitis dia pun dah ok lepas kena nebulizer 3 kali minggu lepas. Turun berat dia sekilo. tapi aku tetap laaaa tak larat nak dukung. Aku call emak, dia dah selera nak makan, nak susu, nak main kereta. Hopefully sihat la sepenuhnya. Dengan virus denggi yang agak serius kat selangor sekarang aku cuak jugak la.

Telefon yang aku cakap aku nak beli tu, akhirnya aku beli tepon cap Nokia 6280 jer. Itu yang aku berkenan, itu yang aku mampu. But I like... la nih jadi radio anak aku jek. "Ibu..nak lagi cinta wanita" or "ibu.. abang nak lagu terindah" Alaa lagu Samsons tuh, kenangan terindah.

No comments: