Tuesday, March 27, 2007

9 months

Dah 36 minggu. Kejap je kan. Aku rasa baru jek bagitau abang dia akan jadi ayah sekali lagi. Tu pun kena bagitau berkali2 sebab dia cam tak percaya ahahahaha. Beg pun dah sedia dalam kereta tu. Kot sakit senang menghala ke hospital. Aku tak amik cuti awal pun sebab pejabat aku ni sepelaung jek dari hospital.

Anak aku pun excited semacam dah. Ada 2 bijik kereta dia dah letak tepi untuk adik dia. Kereta Mcqueen (watak dalam Cars) ngan satu kereta hotwheel warna merah. Layan jek laaaa..

Aku tengah bergelumang dengan kertas kerja, bukan satu tapi empat! ya empat kertas kerja yang perlu dibereskan sebelum bersalin. Sungguh baik hati boss aku huhuhuhu.. tak kisah la, bukan tak biasa pun kan.

Hari ni nak pergi anteanatal check-up. Malam tadi aku timbang sendiri kat umah. Tak naik berat aku. Sebab dah full term kot ek. Braxton hicks pun makin kerap dah ni. Aku takut tak cukup 40 minggu jek nanti. Takkisah jugak la, tau la baby bila dia nak tengok ayah, ibu dan abang...

No comments: