Wednesday, March 21, 2007

Planning

aku nak....

1. shopping barangan baby. Memang last minute giler. Bukan tak excited, cuma aku suka tangguh-tangguhkan. Ni dah dekat nakmeletup baru sedar tak cukup lagik... So abang akan balik sini Jumaat ni

2. buat makan-makan sikit kat rumah sewa aku malam esok. Saja-saja jer ngan housemate memandangkan aku akan keluar dari rumah tu. Plan menu cuma soto ngan sedikit buah-buahan jer.

3. beli stok susu dan diapers arief. Memandangkan gaji aku beserta claim bulan ni maka boleh la. 12 tin pediasure dan 5 pek mamypoko xxl. Memang kopak tapi sementara ada duit ditangan ni baik beli. Beringat2 kan...

4. belajar semula pakai bengkung panjang berjela tuh. 3 tahun lepas pakai kan, dah lupa cara yang betul ehehehe

5. tanya-tanya bahagian yang berkenaan berkaitan penempatan baru aku. Mana tau ada rezeki untuk balik state kan. Kalau dikekalkan di jabatan sekarang pun aku tak kisah jugak. Dah 2 tahun berjauhan dengan suami. Aku dah terbiasa. Kenaikan gred ni aku anggap rezeki baby dalam kandungan. Alhamdulillah.

6. buat nota serah tugas cepat2 untuk officer yang akan ganti tempat aku nih. dah dekat nak bersalin ni takut tak sempat. Kang tercangak-cangak plak pengganti aku tuh. Kalau aku masih ditempatkan disini pun masih kena buat untuk officer yang ambik alih kerja aku sepanjang confinement.

7. study (kononnya laaaaaa) masa dalam pantang untuk PTK yang aku tak jadi amik bulan 11 arituh sebab masuk sepital huhuhu

8. balik Klang! aku rindu ngan anak aku. Tapi kereta masih dibengkel. Pergi balik kerja pun tumpang member. Alahaiiii

No comments: