Sunday, February 24, 2013

LE TOUR DE LANGKAWI 2013

As usual..abang join as commissaire. Tahun ni a bit different perasaan aku sebab actually aku dapat lantikan sebagai liason officer. Memang happy sangat sebab dah lama sangat tak involve dengan lumba basikal let alone LTdL. Tapi apa kan daya... Mula2 dapat kelulusan lisan dari kementerian tapi masa aku kat India surat cuti tanpa rekod sampai.... Kementerian tak luluskan cuti aku. SEDIH! 

Tapi ada hikmahnya..one big thing coming up.. Rahsia dulu. Kalau dah confirm baru boleh bagitau. Doakan je lah ye..

So aku ngan anak2 je kat rumah. Sangat sibuk 2 bulan ni sebab nak raya besar kan. Kerja pulak di kementerian yang handle pembangunan luar bandar so hadap jek lah. Kena round semua daerah dalam masa 3 minggu ni utk mobile team tapi sebab soulmate takde jadi aku balik hari. Penat memang penat. Mujur ada Arief dah boleh harap tengok adik-adik masa aku siapkan dinner dan kerja rumah.

26hb ni LTdL sampai Kuantan. Dah arrange dinner utk technical team. Tak dpt join the whole race aku join dinner jek la.

Ingat 1 Mac ni nak ke Kuala Terengganu utk last stage tapi Arief ada camping kat sekolah. Jadi lepak kat umah je lah lagi. Main ngan kucing..

Oh... 2 jiran sebaris umah aku tengah pregnant.. Tetiba aku pun rasa nak pregnant. Call abang kongsi berita dah dia plak cakap "tak boleh jadi nih" errr... Mcm persaingan dedulu plak kalau jiran beli sofa kota beli sofa hahaha.. Takpe.. I is suka!!


Sent from Samsung Galaxy Note

1 comment:

Irfa said...

2 kawan baik bersalin
tgk diorang post gambar baby aku pukak yg terlebih eksited..tp nak peknen ,emm tggu dululah