Wednesday, July 14, 2004

Bawak Arief for his monthly check-up. Berat Arief naik sikit sangat. aku tak terkejut sebab dua minggu kebelakangan nih arief kena cirit-birit dan muntah-muntah. Doctor ran some tests last couple of weeks just to make sure Arief tak kena gastroesophageal reflux (GER). The result was negative. he is free from the disease. Tapi episod muntah2 Arief tuh yang buat aku risau sebab dia dah 4 bulan lebih sekarang. Aku track back if anything I consumed might be the factor since Arief masih breastfed.. lepas tuh aku rasa aku dapat jawapannya, Arief alah bahan dalam biskut yang aku beri. So I stopped giving him the rusk. Now Arief cuma makan bubur kosong jer... hopefully he'll gain back the weight. He is 4.5 months old, weight 6.8 kilo (tambah 300g), lilit kepala 42.5cm, tinggi 66cm. Arief sekarang nampak tinggi... kurang bulatnya... sedih ibu walaupun doktor kata perkembangan Arief normal.

Sometimes I wonder why people talk behind our back. "you're busted my friend" I wish I could say that the other day.... but yeah.. don't wanna ruin my day. Lantaklah.. aku bukan cedera dengan cakap2 orang nih kan.

Some students are getting into my nerves, walaupun baru 2 minggu kelas mula.. I guess I need to be a bit strict this semester.

Malam nih pasar minggu nyeahahahaha.. tak payah masak, so boleh mandi lama2, main ngan arief lama2. rasa nak tengok mr.spidey mlm nih.


No comments: