Friday, July 23, 2004

Hari Jumaat yang rileks. Student gi jumpa dekan, aku lepak dalam opis surf internet, siapkan menda2 yang patut disiapkan. Sedang menikmati roti cicah ngan serawa durian. Member buat masa lunch break tadi. Tima kasih Liza... ko ler penyelamat ketika aku sedang kelaparan.

Updates on Arief. Alhamdulillah, dia dah gain weight semula. Dah terer meniarap & menelentang both sides, upah cirit birit kata nenek dia. Sekarang tengah nak master art of berenang kuak dada di daratan. Kena lapik toto sebesar alam atas lantai, kalau tak, jenuhler nak berperang ngan baju dia nanti. Food intake ok lah.. cuba ajar makan bubur ngan ikan, nak cuba ajar makan buah plak. Ingat nak bagi Gerber or Nestum jer tapi nenek dia plak... "apa malas sangat nak memasak untuk anak?" uhhhh pedas pedas pedas...

Berita paling best dalam minggu nih:

- Highway Pantai Timur akan dibuka pada 1hb 8 nih (apa ke skema sangat ayat aku nih), jadinya aku boleh balik Klang sokmo sokmo....

- Kuantan dah ada Famous Amos... yeahaaa..kat Megamall, tak payah aku beli stock bila balik central tetiap bulan. Aku tengah nunggu kot2 tokey dunkin donut nak bukak kedai kat sini. Oh ya, Star Buck pun dah ada kat sini.. tapi aku tak suka sangat pergi.


No comments: