Thursday, August 26, 2004

Tangan ku lenguh, mataku berpinar, kepalaku sakit... dek menanda kertas periksa yang bertimbun. Adalah dalam 200 skrip darab ngan 5 - 6 pages.. pening makkk. Lepas nih nak masuk amrkah dalam sistem plak.. lagik penin.. tapi kenapa merungut, bukan ada orang paksa aku terima kerja ni dulu kan eheh..

Malam nih nak bawak eruna aku gi last jab dia. Patutnya sekali cucuk jer tapi Dr Na*ly kata pisahkanlah biar Arief tak demam, oklah...

Kuantan dah makin sibuk, depan rumah aku jadi parking lot yang besarrrrr.. semalam dah nampak banyak kereta kebal, tank, trak tentera lepak kat situ, pagi nih plak berpuluh bas sekolah parking untuk rehearsal perarakan merdeka. Memang gamat. Dah terasa bahang merdeka di sini. 29hb nih ada full rehearsal, aku nak tengok. Aku balik Klang ujung minggu nih hantar Arief. Nenek dia nak jaga seminggu. EBM stock dah mencukupi rasanya untuk bekal dia selama di Klang.

Tahniah untuk Puan Hayati dan Puan Sazanna yang selamat melahirkan baby. Dua2 baby girl. To Yati, welcome to motherhood. say goodbye to night sleep eheh.


No comments: