Thursday, May 12, 2005

Pendek-pendek

Aku masa nih :

- fizikal dah ok, masih berpantang cuma mental ada sikit mereng
- agak sedih tengok orang pregnant
- semakin sibuk dengan laporan yang baru perkara 2.9 dah 21 mukasurat
- carik quotation buat banner poster dan bunting yang murah
- pergi dan balik kerja naik bas, kalau dah minyak satu hari RM 15 sebulan berapa?
- dok berkira-kira tak mo pergi majlis penutup ekspedisi kayak Sungai Pahang, MALAS
- tengah mencari barang2 keperluan untuk DPA bulan depan
- bersedia mental nak ninggalkan anak dan suami untuk tempoh 6 bulan
- rindu nak makan ayam goreng - voucher KFC banyak nih
- dok tukar menu makanan teruna aku yang semakin cerewet pasal makanan
- rasa lega jugak sbb teruna aku boleh minum susu Pediasure, dia alah laktosa
- masih dok mikir pasal kunci kereta yang masih hilang, dah tempah lain, terbang duit aku
- mikir jugak kenapa aku listkan semua benda nih.....

Untuk sahabat baikku TINI, Selamat pengantin Baru, semoga kekal ikatan selama-lamanya, dianugerahkan Allah zuriat yang soleh dan solehah.

p/s : hasrat untuk saing tuh boleh tapi tahun depan ler. aku tak jamin ko nak tunggu selama tuh *wink* dan lagik satu.. hadiah ko masih terperuk di sudut bilik aku.. silalah ke Kuantan untuk meng'claim'nya...

No comments: