Monday, January 29, 2007

Sayang isteri tinggal-tinggalkan

Abang sampai Klang Sabtu malam Ahad. Semalam hari outing sekeluarga. Kami jalan-jalan cari pasal. Malam tadi dinner kat KL...buleh kaaa.. kes aku cakap kat abang "sedap kalau dapat makan somtam nih kan" tak sangka la plak sampai KL kami pergi, kat tempat biasa la, Medan Tuanku. Lepas tu pergi mengukur tanah kat kedai-kedai bundle. Tak beli apa pun.

Pagi ni abang hantar ke opis. Dia plak ke Shah Alam, lapor diri dan ambil kenderaan untuk Le Tour De Langkawi. Malam ni konvoi ke sana. Kena tinggal lagik laaaaa aku ngan teruna kami. Tapi dah itu kerja dia kan... aku jeles sebenarnya sebab dah tak dapat nak join. Petang ni dia ambik aku dari opis dan aku plak hantar dia ke Shah Alam semula. Biar buang masa, janji ada masa untuk aku mantik-mantik ekekeke

Dengar kata Tour Borneo pun akan dianjurkan tahun ni. Sure tak dapat pergi sebab baby kecik lagik. Tak perlah, aku kirim pua kumbu, ikan kering, madu, mutiara, dan sebagainya saje laaaa.
KL Criterium 11hb Februari ni aku nak pergi menyibuk. Macam tahun-tahun lepas jugak.
Disamping tengok orang berlumba, itula medan untuk aku jumpa kembali circle of friends yang masih aktif dalam acara penganjuran lumba basikal nih.
Esok start drive semula. kena bawak fiat tuh laaa... tak best sebab cc tinggi so aku akan kerugian duit minyak sepanjang 2 minggu nih. Siap jek kancil tuh aku baru lega la. Nak upload beberapa gambar selepas kejadian kemalangan tuh tapi tak buleh nak upload. Hampeh laaa

1 comment:

en_me said...

siannyerr eksiden.. salammmz