Tuesday, May 03, 2011

MARI MEMASAK

Cuti 3 hari. Aku baking try resepi baru.


Eggless Chocolate Moist Cake. Resepi dari Mat Gebu. Sangat moist. Aku suka. Anak2 pun suka.


Banana crumb muffin. Pun dari Mat Gebu. Sedap! Aku bake 50 biji bagi kat makcik belakang umah ni. Dia buat kenduri cukur rambut cucu dia. Dan sudah ada tempahan hihi..alhamdulillah. 300 biji minggu depan untuk majlis bertunang.

7 comments:

Ummi said...

bagus ye angah boleh buat side income :)

Hambali ® said...

Ngah.

aku suke masak tapi tak suke baking, sebab aku rase renyahla main dengan tepung sume. Betul ke ek ngah?

Dinas Aldi said...

ketaq lutut tengok chocolate moist cupcake tuh..ketaqq..

Angah said...

Ummi
tu la..tambah pendapatan sikit2

sme
tak jugak la sme..aku bisa guna resepi paling senang nak handle

Kakdinas
hihi..meh la kontan angah buatkan

oren said...

tabiklah kat ko..ada anak kecik, tapi siap bleh baking..mmg multitasking lah..

aku yg anak dh nak besar pon, masak 2-3 jenis lauk pon, mcm nak berchenta..

*pasai aku masak tak sedap..hahahaha*

pB said...

pandai cari side income

Jojoe, as you know her. said...

anda rajin!