Friday, November 10, 2006

Back From Hibernation

aku kembali setelah... ya rabbi... lama sungguh tak mengupdate kan. Dekat sebulan dah. Rasanya kalau nak cerita pasal raya pun dah basi, so aku cut it short. Raya yang sama je macam tahun tahun lepas setelah bergelar isteri kepada Encik Mazlan bin Mohd Noor. Raya di Kuantan dan balik Klang pada raya ketiga.

Cerita lepas raya yang membuatkan aku tak online. Aku tak sihat sepanjang minggu lepas. Minggu ni pun kepala masih ding dong, badan masih lesu. Sepatutnya Isnin ngan Selasa lepas aku pi exam PTK. Aku tak pergi pun. kalu pergi pun fail bakpe kan? Bukan rezeki aku lagi la nak ngambek peksa tuh.

Ceritanya camni... aku sakit kepala tahap dewa dan muntah-muntah tahap cipan, membuatkan aku dehydration. Banyak sangat makan dan travel gamaknya time-time raya nih. Makanya kenala masuk air berbotol-botol. Tu jerlah. Thanx IV sebab call aku. Baby ok jer.

Bulan ni ngan bulan depan aku akan pergi otstesen 2 kali. Lagi la kurang entry aku nanti kan. Lebih kurang camni laaa

25-30 November - Retreat Jabatan di Taiping.
3-7 Disember - Bengkel Teknik Penerbitan Video Koporat di Morib.
5-8 Disember - Seminar Fotografi di Penang (tak pergi sebab kena pergi Morib)
20-21 Disember - Periksa PTK (kalau buleh amik la)

Aku pun tengah sibuk isi borang Laporan Prestasi Tahunan ni. Nak kena ngingat balik la benda aku buat sepanjang tahun ni kan. Kena senaraikan semua tuh. Kot2 dapat cemerlang tahun ni kan (berangan nih ehehehe)

No comments: