Thursday, May 21, 2009

PENAT TAPI PUAS

Aku balik dari Kejohanan Piala Tengku Mahkota dan Sirkit Remaja Kebangsaan kat Rompin hari Isnin. Penat giler tapi aku puas.

Oh ya, aku bertugas sbg chief judge dalam kedua2 event. Satu pengalaman yang best. Terkejut jugak masa Chief Commissaire announced dlm team managers meeting. Satu cabaran untuk aku kan. Mujur roomate pun komisar walaupun dlm kejohanan ni dia Pengarah Teknikal.

Hajat nak beronggeng ngan hubby haha sudahnya aku sibuk dan dia maha sibuk. Malam jer la boleh lepak sekali, itupun telefon x henti2 ringing. Nak buat camno dah tugas dia.

Segmen memuji diri....sampai last day pun masih ramai tak tau aku isteri abang. Profesional katanya..for one aku mmg tak naik keter dia walaupun boleh je sebenarnya nak naik sekali kan. to and fro start/finish. Aku naik kereta chief judge day in day out.

Apapun aku enjoy kerja walaupun penat dan kulit aku makin hitam.

Kelmarin masuk opis sehari dan semalam aku check in kat Empress Hotel Sepang untuk kursus tanah. Esok aku balik la. Huh! sungguh sibuk aku nih..

Beberapa gambar yang sempat aku snap. Sumpah tak sempat! kalau sempat pun nampak sangat tak pro..masa bertugas sibuk ngambek gambar hahaha


Tandatangan kehadiran. Panjang betul si panjang neh..dia menang yellow jersey. Panjang.. apa awak buat belakang kereta chief judge? hahaha

Tarian dari Rusia masa opening Stage 1, Kriterium Goh Tong Jaya. So and so jek cuma seksi amat penari2 nih..

Mass start kriterium. tapi ni scratch race. takde intermediate sprint.

Mengabadikan gambar di Selesa Hill Homes.. perasan artistik!

Ni stage 2 : Raub-Bentong. Tengah tunggu rider sampai. Panas Ya Rabbi..

Ni Stage 3 : Lanchang - Bera. Ambik la gambar ngan Nawi, adik haidar..Ainiiii ko perasan tak posing ni? hahahaa

No comments: