Tuesday, May 12, 2009

AWAY...

Hari ni aku akan lapor diri untuk bertugas sebagai komisar di Kejohanan Lumba basikal Piala Tengku Mahkota dari 13-17 Mei 2009. Alhamdulillah unrecorded leave approved. Aku dari opis jer, naik LRT kat Kelana Jaya terus ke Gombak. Abang amik kat sana je. Adoyai.. kena mengheret beg la aku.

Ini kejohanan jelajah pertama aku bertugas. Jadi motor judge pun best jugak kan ehehe..Esok stage pertama Kriterium Goh Tong Jaya.

The best thing is that, I got to spend some quality time with abang. Sambil menyelam minum air katanya..

Kanak2 ribena diswastakan kepada nenek dan makciknya. Seminggu jer ibu takde ye anak2.

Will be back in the office on Tuesday.

Ada masa aku update gak la dari tempat kejadian kan.

5 comments:

pB said...

oklah tu sebab ada tempat untuk letak anak anak .....

kalau kak pB , banyak yg nak kena fikir

Pnut said...

wahhh siap ada dasar penswastaan kanak-kanak lagi tu ehehehe...
balik-balik dari jelajah ni adneen dapat adik la kot..ahaks..

NONIE AZIZ said...

hahahha..gelak baca komen kak Pnut...pstttt..kalau betulla menjadi harus aku pun sama nak kena keje kuat!!!hahaha

Irfa said...

slmt pergi selamat kembali yer

Angah said...

Kak PB
Alhamdulillah setakat ni takde masalah nak tinggal anak

kak Pnut
Amiinnnnnnnn haha

Nonie
Yer kerja kuat sikit memandangkan baba sebumbung ngan ko eheh

Irfa
thanx