Wednesday, May 26, 2010

BARU 8 TAHUN

Semalam genap 8 tahun aku bergelar isteri. Alhamdulillah.

Mana ada rumahtangga yang tak dilanda badai, yang tak dilambung ombak. Terpulanglah kepada kita untuk hadapi badai dan ombak.

Aku berdoa agar terus diberikan ketenangan hati, kedamaian jiwa dan ketajaman akal untuk terus menjadi seorang isteri yang baik. InsyaAllah.

BABY

21 weeks and counting..

dan berat aku dah naik 500g hahaha

10 comments:

X-weatherman said...

ada tambah lagi ke?? bukan baru lagi keluar sorang?? hehehehe

Angah said...

x-weatherman
yang paling kecik pun dah 3 tahun..

kakLuna said...

betul tu angah...adat lah..mana ada rumahtangga perfect...sbb kalo perfect x de la syurga neraka...jgn pk kan kejayaan atau kegagalan sesuatu yg kita buat atau jalani, tp pk kan apa yg kita kutip semasa menghadapinya....

Angah said...

kakluna
komen2 yang selalu dapat buat hati angah tenang.. thanx :)

WAN ZAINAL WAN ZI said...
This comment has been removed by the author.
WAN ZAINAL WAN ZI said...

Bagus, didik anak anda menjadi pelajar pintar dan cemerlang bermula dari kecil lagi...semoga berjaya..amin

Dinas Aldi said...

Happy anniversary, Angah.

Aida Manap said...

angah..happy anniversary...yepp, asam gram dalam marriage life is what makes you stronger. insyaallah, kalau kita pandang positif, positifla outcomenya.. :D

aku ni, baru nak masuk setahun.. banyak yg nak kena belajar ngan kengkawan yg lain.. :D

bola2api said...

500g je? tahhaper2 betul..

aku rasa baby boy kot.. tu yg tak naik berat sgt.

Angah said...

KDinas
Thanx kak

Aida
setuju.. its how we handle the situation kan..

Aini
Tu pun timbang lps lunch hahaha..