Monday, October 11, 2010

OVER DUE

Patut semalam due date aku. Tapi baby ni suka duduk dalam perut ibu dia. So doktor bagi extension of time sampai 16th nih. Kalau tak bersalin gak maka kena la serah diri by 17th. Agaknya nak kongsi birthdate ngan ibu on the 14th kot.. tak kisah la, tau la bila dia nak keluar jumpa ibu, ayah, abang dan kakak.

Ada yang tanya kenapa tak minta induce je. Alahai..tak sanggup aku nak menanggung sakit disebabkan nak tarikh 10.10.10 tu. Bukan penting pun dalam urusan seharian ye tak.

Disebabkan overdue ni gak maka abang tak jadi la ke Singapura untuk program basikal ngan Exco Pelancongan Pahang. Kira blessing in disguise la plan tak jadi ni kan. Maka tak jadi juga plan orang lain kannnn...hikmah tu!!!

Masih tak bercuti walaupun ramai yang suggest aku lepak kat rumah. Perjalanan ke hospital dari opis lagi dekat banding dari rumah. Bukan ada benda pun boleh buat kat rumah. Baik buat kerja yang mana boleh. Amik extra cuti lepas bersalin lagi bagus rasanya.

Kasut roadbike Bontrager Woman specific design yg aku order dah sampai..another reason to celebrate..yeahooo

8 comments:

Pnut said...

ewahhh nak tunggu sama besday ibu dia la tu... syok dalam tu leh makan memacam, kuar kang asyik kena minum ebm je..ehehehe

Angah said...

Kak Pnut
Hahaha..budak skrg mmg cerdik kan..EBM pun sedapppp

Aida Manap said...

aku baru nak sms ko tanya baby dah kuar ke belum.. :)
anyway, 17th pun tarikh cun tu, sama ngan aku walopon aku 17 nov...heheheh

oren said...

take care :)

Arena said...

Take care sis

Amyz! said...

semoga selamat ibu & baby. :-)

kakLuna said...

birthday ko arini angah....semoga panjang umo dimurahkan rezeki, dilindungi Allah selalu...

Amyz! said...

Angah!
Just find out from fb daun. Tahniah! dpt boy~ Bleh geng dgn Alam. Hihi. ;-)

Tahniah sekali lagi. Jaga diri oke. :-)