Friday, February 11, 2011

KENANGAN SILAM

Gambar-gambar yang mencetus kenangan silam masa aku buat Diploma Pengurusan Awam selama 6 bulan tahun 2005 dulu.

Ada yang makin kurus, ada yang makin kembang, ada yang menten, yang beranak pinak pun ramai, yang kawen satu batch pun ramai

Memassing dah bertugas serata Malaysia dan serata dunia jugak. Kiranya kalau aku nak pergi bertugas atau bercuti kat mana-mana pun senang jer. Member ada kan..


Malam bbq dinner masa kat Outbound School Lumut. Ini watch Trusmadi. 2 kali pusing Pulau Pangkor tau..naik whaler ngan kayak. Hajah Pangkor aku nih haa..


Melepak petang2, kat OBS ni santai sikit aktivitinya.



Ni majlis makan malam lepas habis Modul Tentera. ras aku kat Pulai Spring Resort. Innocent jek muka sorang2 haha..letih seminggu jadi sojar.


Ni posing ntah hapa2 lepas turun dari Guning Angsi. Aku sangat debab masa memula DPA ni..lepas 6 bulan aku hilang 10 kilo!


Tengah berehat sekejap kat salah sebuah Pulau Kecil. naik whaler masa ni. Macam nak mampos pun ada. Penat seh! dayung kapal besau tu mcm hamba abdi. Geng2 ni sempat lagi main.



Sojar nametag pink! merasa la angkot M16 kehulu kehilir.


Latihan Polis kat Maktab Polis Cheras. Merasa la pegang pistol.

dah dekat 6 tahun berlalu dah. Masih terkenang seronoknya, penatnya dan sebagainya la..yang pasti bonding antara kami 334 orang satu batch ni memang kuat!...sedih juga bila teringat 2 daripada kami dah pulang pada Pencipta...
Itu lah...kenangan..





4 comments:

Dinas Aldi said...

Pengalaman yg amat berharga, terutama sekali bab pegang pistol & M16 tuh! mana nak senang2 dapat pengalaman gitu :)

tentangseseorang said...

ingat lagi masa jumpa lepas DPA, kurus giler. eheheh

kakLuna said...

tu lah kan kalo nak kurus tu mmg jawapannya aktiviti senaman terutama yg extentive ada aktiviti kawad, naik bukit turun bukit, larian etc...tak payah nak berjusmate5, pakai PB dan sebagainya..

heero yui said...

aku kenal sangat mamat baju kuning pic atas sekali tu hahaha korang patut buli jer dia time tuh hehehe