Saturday, March 02, 2013

WANGI

Flora by Gucci tajuknya. Wangi! Abang belikan kat Langkawi. I love so strong lah hihi... Essey Miyaki pun dah abis.
Anyway.. Lega dah perasmian Pahang Rural Transformation Centre dah selesai. 2 weeks of non stop working! Dari naiktaraf dan selenggara bangunan dan dataran kejat, masuk api air telefon internet. Sebab nak pastikan semua beroperasi masa perasmian. Lega sangat sangat!
Mujurnya hari kejadian kerja aku cuma liason untuk Timbalan Ketua Setiausaha Kementerian aku je. Ringan sikit lah kepala.
Esok abang balik dr. LTdL. Patutnya aku menyusul ke Kuala Terengganu tapi sangat2 tak larat. Balik dari perasmian pun aku tidur gila awal. Bangun pagi pukul 9.00 ok! Nasib tgh uzur.
Apapun ini lah kerja aku. Aku enjoy walaupun penat. Sekali sekala merempan tu biasa lah hihi..
Start minggu depan akan full force untuk program mobile team dan karnival mini RTC untuk seluruh negeri Pahang.
Apesal aku tak kurus? Errr... Sebab aku happy kot eh?..
Sent from Yahoo! Mail on Android

3 comments:

Dinas Aldi said...

Flora by Gucci, I LIKE! :)

Arena said...

Fenatttt baca.

Irfa said...

mmg wangi..aku penah pakai GucciRush
pun sedap jugak..bekas dia kotak merah empat segi tu ;)