Wednesday, July 04, 2012

WEDDING PICS

Saja nak tepek wedding pics adik ipar aku..ni yang snap2 sendiri je la..yang official blom siap..harap banyak la gambar ai yang gojes hihi..


Lepas nikah. Gemoknya aku huhuhu



Makan Beradab kat majlis sebelah pengantin perempuan. Aku, adik ipar dan mak mertua..


Ni majlis menyambut menantu, sebelah aku la..1 Julai. Very the pink kan..

Khemah tetamu..meletopss

Ni pak mertua aku..mcm Ustaz Azhar Idrus kan hihi..
Wedding yang simple but elegant. I like sangat.

Semalam lepas pegi lawat tapak program bekalan elektrik sempat la menyebok kat sekretariat basikal kat temerloh. Pastu balik terus lah..2 minggu tu...

Saya tinggalkan anda dengan sedikit quotes..

"REVENGE CAN BE BITTER SWEET BUT IF YOU SIT BACK AND WATCH KARMA CAN BE PURE ENTERTAINMENT"

So let me sit back and just watch...just watch..

3 comments:

Irfa said...

eh kebetulan sungguh
tema kuning putih dan design tu sebijik masa aku kawen dulu.

aku pun gemok.lalallala

Angah said...

Sama design? Huhuhu dah brp tahun tu kan...

Irfa said...

12 tahun la..majlis aku kat sebelah en suami..tapi kalau majlis aku kt kg..uwaaaaaaaaaaaaa malu nak tgk.macam zaman sebelum merdeka.dahla kaler merah menyala.