Thursday, June 10, 2004

Berita Tertangguh

Cerita Hujung Minggu

Adik ipar aku balik hanimun kat Cameron Highland. Rumah aku penuh ngan sayur dan bunga segar. Paling aku suka, teh perasa mangga... heaven..

Abang pergi pertandingan memancing kat Kemaman. Balik sebelah petang dengan mesin basuh samsung. Rezeki Arief kata abang... dapat nombor 2. Tak sesia aku kejutkan abang seawal 5 pagi eheh.

Selamat pengantin baru:

1. Siti Zuhairah Jusuh dan Mohd Rohaisyam Ibrahim
2. Haslinda Saad dan Syaiful Anam
3. Azizah Majid dan Abdul Razak

semoga dipanjangkan jodoh, dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.

Arief kena cucuk... tapi hero cam biasa.. rilek je, cuma jerit terkejut. Weight gain pun ok. Tangan ibu makin cepat surrender bila dukung Arief. Minggu ni pulak kena mild cold. Perkembangan lain, Arief dah meniarap sekejap2. Puting botol pun dia dah boleh terima (lepas try berbagai jenama), asalkan isinya susu ibu. Masih adjust slowly untuk arief cuba formula... cuak jer muka bila ibu cuba beri.

Cerita Tengah Minggu

Aku ngan kak iza ditugaskan dalam batalion yang sama untuk Open Day tempat aku carik rezeki nih. Rasa cam sekolah memengah plak ada open day. Tak kisahlah.. janji kerja jalan.

Ujung bulan nih kena gi bengkel kecantikanpengajaran kat UPM. Malasnyer rasa. First time nak tinggal anak nih..tak best sungguh.

Jalan-jalan carik makan, aku gi makan claypot chicken rice with mushroom kat Giant, gi beli ice blend kat Star Buck yang baru bukak kat Kuantan nih.. pehhh best jer rasa. Malam plak gi pasar malam beli tau fu fa ngan steamboat pasar malam style.. So semalam angah makan baiiikkkkk punya.

Aku nak ke taklimat akademik pelajar baru dulu.. chow




No comments: