Monday, June 21, 2004

jangan kacau, aku tengah menyapu habuk dan sawang di blog nih...mak aihh banyaknyer.. uhuk! uhuk! uhuk! habuk masuk tekak.
-
-
-
-
-
-
-

okeh dah bersih.

Minggu yang menjanjikan kesibukan untuk aku dan staf lain. Hujung minggu nih ada Open Day dan aku kena jadi MC untuk 3 majlis. CEO Talk, Ceramah Motivasi dan Ceramah Kecemerlangan Pelajar. Lagi satu, kena handle pertandingan membaca bahasa Inggeris. Kenapa.. tak percaya? Ingat senang ke nak membaca ngan sebutan, tanda baca dan intonasi yang betul.

Hari Bapa semalam, yang pertama buat abang, aku bagi aku hadiah kecik jer kat dia.

Hujung minggu yang memenatkan. Sarapan kat luar, ermmm yang nih tak penat. Masak kari ayam untuk makan tengahari dan spring clean the house after that sampai dekat maghrib. Arief ngan ibu dia cuma untuk menyusu, dia lepak ngan tuk ayah dia, ngan pak usu dia, ngan pak cik dia. Sebelah malam aku flat... penat seh..

Akan balik Klang hari Ahad nih memandangkan aku ada kursus di Putrajaya the week after. sambil menyelam minum air, sambil berkursus boleh balik kampung. Mujur NKVE dah bukak semula, tak payah ler aku musing ikut federal highway ker, manyasau ikut sungai buluh ke.. melajak ikut kesas ke...leceh.

Dialog demam Euro 2004,

"Ayang, pukul 2.00 pagi nanti kejutkan abang, nak tengok Portugal lawan Sepanyol"

Aku? kejutkan dia untuk tengok bola?

"boleh....... boleh blah" *dalam nada tidak derhaka*

Pukul 2.15 pagi - Arief bangun menyusu

"abang, bangun... bangun ler kata nak tengok bola"

isteri mithali ke aku?


No comments: