Wednesday, September 22, 2004

Hari Fotostat sedunia

Esok ada program motivasi pelajar. Aku kena buat modul danaku kena fotostat kertas kerja untuk bebudak. banyak giler.. naik blur vision aku tengok sinar mesin fotostat. Aku respek akak2 kerja kedai fotostat.

Dapat berita agak sedih pagi nih, baby officemate aku tak sihat, baru 3 hari lahir, kena demam panas dan nangis tak henti2. Doktor decided amik air tulang belakang dia, for the sake of the child member aku benarkan. Doktor dapati ada darah kat air tulang belakang dia. Angah doakan semuanya selamat ya Intan. Tengahari nih ada solat hajat untuk baby Intan. Dulu bila aku dengar beita camni tak terasa sangat, tapi bila sendiri dah ada anak, aku faham perasaan ibu ayah yang anaknya sakit. Memang sedih bila fikir prosedur yang baby terpaksa hadapi. Arief masa baru lahir dulu pun sempat jugak masuk 'akuarium' sebab kadar oksigen dia agak kurang. Sedih tengok dia cuma berlampin dan tangan bercucuk jarum... ish.. tak nak dah rasa perasaan risau cam dulu tuh. Memember lain ingat nak lawat di hospital tapi mana boleh sebab wad tuh cuma mak ayah jer boleh masuk. Kami doakan dari jauh jer lah.


aku tak cedera

Kadang kadang bila difikirkan aku nak jer balas semula. Tapi nanti apa bezanya aku ngan dia dan mereka kan. Aku pun rasa kalau ikut perasaan nih, nak aku ungkit semula menda2 lama yang dah bersarang dalam otak aku nih, tapi apa bezanya aku ngan dia dan mereka. Sekarang aku cuma pegang satu saja, "Aku tak cedera pun bila dia dan mereka buat begitu pada aku, yang penting ialah aku dan bukan dia dan mereka"


HAPPY BITRHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY ANGAH'S ONLINE JOURNAL
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUU

Dah 2 tahun usia blog nih. Orang tanya sampai bila aku nak menulis, aku kata selagi otak aku nih masih boleh compute. Azam birthday tahun nih, akan cuba mengupdate sekerap mungkin dan mengurangkan cerita 'apa aku buat hari ini' dalam blog nih.


No comments: