Thursday, January 24, 2008

Sasaran Kerja Tahunan

Malam ni aku akan berkampung di Palace of Golden Horses untuk menimbang tara prestasi tahun lepas dan merencana kerja tahun ni.

Abang Long ngan kak ngah aku tinggalkan dengan neneknya. kali kedua tinggalkan kak ngah tuh. kali pertama masa dia 40 hari aku pergi kursus bagi tujuan kenaikan gred. Takper.. EBM aku lebih daripada cukup untuk kak ngah.

Lepas mahgrib esok aku drive balik kuantan plak. angkut sekali mak ngan adik aku. Minggu ni je la boleh balik Kuantan pun. Bulan 4 sok kalau nak balik baru boleh. Aku dihambat kesibukan kerja dan kenduri kawin sedara mara dekat yang bertimpa-timpa. Abang plak kena lapor diri untuk Le Tour De Langkawi 5hb 2 ni. Musnah angan angan aku nak bercuti-cuti Malaysia sempena cuti raya cina ni. tak perla dah kerja dia kan. Makanya aku akan melongok tengok ESPN la tengok perati kalau2 ada muka abang terselit masa lintas langsung LTdL. Biasanya muka dia jer la muahahaha

Minguu depan merupakan minggu last aku menanggung kerja pegawai yang pergi berkursus 6 bulan tu. Alhamdulillah... kurang la sikit level sibuk dan stress aku. Boleh la rilek sket dan beri perhatian pada perjalanan kerja unit aku plak. Elaun tanggung kerja blum dapat pun. Elaun memangku pun blum dapat lagi walaupun surat pemberitahuan dah keluar bulan lepas. Takper.. aku tunggu areas la ehehehehe... rezeki anak2 di awal tahun.

Apa lagik ek.... ahaaaaa kak ngah dah merangkak 2 3 tapak. Milestone yang terkini la disamping mulut yang tak reti diam. Abang long macam biasa maintain emsem, tengah gila basikal ngan CD interaktif yang aku dapat kat opis. Kemaruk nak sekolah tapi aku tak layan.

Isnin depan aku akan ke Putrajaya untuk MAPPA 2008. harap la ada berita gembira untuk kami penjawat awam ni. Khamisnya plak ada taklimat sehari suntuk di Shah Alam. Jadi kengkawan jangan la pelikkalau nampak blog aku ni bermusim entrynya huhuhu

No comments: