Monday, June 08, 2009

I CHOOSE TO BE HAPPY

I promised myself. No matter what happen or had happened, as long as I'm not the one to blame.. I will choose to be happy. Tak guna sakit hati atau bersedih atas satu perkara kan...lebih baik pilih untuk bahagia atas banyaakkkkkk perkara baik yang berlaku dalam hidup aku.....

My life is what i made of... kalau aku buat ia jadi miserable. maka miserable lah aku dapat. Kalau aku buat ia jadi happy tak kira apa rintangan pun, aku akan happy.

So Angah is one happy lady.. trying her best at this moment hehehe...

8 comments:

Anonymous said...

angah dear...

i choose to be happy too...no matter how hard the life is...

tapi doa dan usaha ttp kene terus...

hope everythng is ok yer ngah...

-tini-

Ummi said...

so good to hear that :)

you deserve to be happy

buat apa nak miserable untuk orang lain :)

if you want, boleh amalkan zikir nama-nama Allah, setiap satu nama Allah ada rahsia tersendiri

senang untuk diamalkan

dan Alhamdullilah, ummi boleh rasakan, lebih tenang :)

Angah said...

Tini
Yup..orang senang hati kita nak sedih2 bakpe kan...

Ummi
thanx atas saranan. Betul, bila ingat Allah hati jadi tenang.

oren said...

syukurlah..walaupun dlm hati tu, toksah cakap la kan, tapi aku sgt respek pada pemikiran positif ko nih..

and, pls take care yer..

Angah said...

oren
kalau aku tak jaga hati n hidup sendiri nak harap sapa kan...

bola2api said...

samalah. aku pun tak kuasa nak be depressed n wallow.. they don't deserve the emotions from us. buang karan

ibuVouge said...

angah
right choice...

entry angah yg positif ini memberi impact pada yg membaca..

take care dear..extra care... x sabar ni tunggu jan 2010..

Luna said...

faham sgt2 perasaan angah coz penah alami..

kita mmg x boleh ubah hati org atau kelakuan org lain yg kita rasa tak betul..

apa yg kita boleh buat ialah utk mengubah hati dan fikiran kita supaya lebih positif, tabah dan sabar.


dan mintalah pertolongan dengan bersabar dan mendirikan solat..

lakukan dua perkara ni tanpa putus, insyaAllah jln ketenangan terbuka luas.