Thursday, August 20, 2009

KASUT RAYA

Selesai satu perkara, cari kasut untuk anak2. Tengah sale ni kan.. ada duit plak sikit, daripada terguna untuk benda2 lain baikla cari keperluan anak2. Esok2 dah dekat nak raya takde la bersesak2 kat shopping complex


Arief macam biasa kena warna merah. Warna lain tak nak walaupun aku rasa pattern lain lagi cantik daripada yang ini. Tapi sebab ini pilihan dia maka aku kena la respek kan..



Apsal kalau kasut girl kena warna pink? Aku suka designnya. So warna tak jadi masalah. Saiz beli besar sikit biar boleh pakai lama hehe..

Tengok la dipakai ke tak nanti kasut2 ni. Silap2 aku balik yang belikan sandal sebab malas nak sarungkan kasut kat derang hahaha

3 comments:

bola2api said...

Anak2 aku dah ada kasut raya.. Baju melayu dan b.kurung je tarak..

kakLuna said...

aku selalu shopping last minit.buat masa skrg, apa pun x beli lagi kekeke

mutiarazura said...

sporty abis kasut bebudak ni ngah..so cute! errkk...I belum beli for the girls uwaa...