Monday, December 21, 2009

FAREWELL

Khamis lepas last day aku kat opis lama. Ada farewell sikit.Sebak beb. Hampir 3 tahun aku kerja kat situ. Banyak benda aku belajar. Dapat hadiah yangsangat best daripada unit dan jabatan. Sesuai sangat la denganaku yg nak masuk rumah baru ni..

Hujung minggu kat Kuantan. Bawa barang sikit2.

Farewell is hard.Tapi perpisahan juga adalah permulaan pada pertemuan yang baru. Permulaan pada kehidupan berkeluarga yang aku tak rasa selama 5 tahun.

Aku berdoa perjalanan hidup aku, suami dan anak2 dipermudahkan Allah,dan dijauhkan daripada keburukan yg boleh mengganggu gugat kebahagiaan kami.

Hari ni dan esok aku di Putrajaya. Esok ptg aku akan meninggalkan kota ni menuju ke tempat yang sepatutnya aku tak tinggalkan dulu. Aku percaya ada hikmah disebaliksemua ni, disebalik semua dugaan yang telah dan sedang aku hadapi sebagai seorang isteri dan ibu.

I choose to be happy and i will be happy if i choose to. insyaallah

4 comments:

Hambali ® said...

"Permulaan pada kehidupan berkeluarga yang aku tak rasa selama 5 tahun."

Suka ayat ni. Kagum aku dengan ko punya ketabahan angah. Alhamdulillah dimakbulkan akhirnya doa ko. Gud Luck ye kat tempat baru nanti.

oren said...

kasi tayang ruamh baru tau...

Unknown said...

ni namanya hijrah di maal hijrah ni...great

apa nama kat FB? boleh add?

Angah said...

sme
Alhamdulillah. Aku pun tak tau camne aku boleh survive all these years..

oren
Haruuussssssss

dingerous
Alhamdulillah.