Tuesday, December 22, 2009

KERJA BELUM SELESAI

Guess what.. aku ada kat opis lama, jawab affidavit ngan setel satu pendaftaran perintah mahkamah. Patut dah boleh sampai Kuantan dah ni huhu..

Semalam kat putrajaya hadiri meeting Pegawai Pemantau Negeri. Sepatah haram aku tak paham hahaha. Takpe la aku kan pegawai baru dalam organisasi tu.

tadi sedih nak tinggalkan anak-anak dengan neneknya. Aku suruh adik aku bawak budak2 tu pegi rumah sebelah biar tak nampak aku pergi. Si abang ok. Si kakak la kesian. Takpe anak2 ibu, hari Khamis minggu depan ibu dgan ayah balik bawak abang ngan kakak balik Kuantan ok.

So minggu ni akan sibuk dengan Monsoon Ride. Minggu depan kerja la kat opis baru dan uruskan taska ngan tabika kanak2 ribena tu.

Pukul berapa la nak sampai Kuantan ni..hmmmm

3 comments:

HappyIrfa said...

takpelah..pasni buleh kumpul sama2 kan

oren said...

eh,

adnin dpt title kakak eh?

Angah said...

irfa
yup.. itu yang dinanti

oren
mmg panggil dia kakak pun hehe