Monday, September 27, 2010

BATTLE AND WAR

"It"s ok to lose a battle but end up winning the war"

Heroin kena la kalah dulu kan, pastu menang dengan bergaya..

Sabtu lepas beli persiapan utk baby. Aduhai mahal betul harga barangan baby sekarang kan. Aku beli yang mana perlu je pun. Lepas lahir nanti pun boleh beli lagi kan. Jangan membazir tak tentu hala sebab baby ni cepat besar. Kang 2 bulan dah tak muat baju new born tu.

Minggu ni sesi merabak poket lagi nampaknya. Memandangkan emak duduk ngan aku sekarang, dan dia tidur ngan anak sulung aku, jadi plan letak second unit of aircond kat bilik Arief kena dipercepatkan lah. Kesian mak aku panas tidur malam2 kan, aku plak sedap tidur sejuk.

Minggu ni dah masuk 38 minggu. Oh berat aku naik juga sekilo akhirnya. tapi mungkin sebab aku makan tengahari dulu sebelum pegi antenatal checkup haha...so kenaikan adalah 7kg secara keseluruhannya..aku dah rasa tak sabar nak bersalin!

3 comments:

Dinas Aldi said...

take care Angah. leganya mak boleh datang tolong jaga pada masa2 mcm ni.

Hambali ® said...

jaga diri bebaik ye ngah .... kami sekeluarga sentiasa doakan korang sefamily ... amin

oren said...

tak sabar nk barsalin tuh...hikhikhik

semoga selamatlah semuanya...