Monday, May 05, 2003

Dah kembali ke opis. pagi tadi rasa nak sengkang mata ngan batang mancis.. kena datang awal sbb ada perhimpunan pagi. kenapa.. tak percaya eh? kat tempat aku ni ada perhimpunan perkhidmatan cemerlang minggu pertama setiap bulan. Dengar ucapan dari radio jer ekekeke..

Sampai Kuantan malam tadi, enjoy the ride lah katakan. Singgah kat Karak beli jambu sekilo. Lantak makan jambu sampai kekenyangan. Takpe, makan buah tak menggemukkan. Kat rumah aku sembahyang isyak pehtu terus tido.. penat seh..

Cerita Cuti
Hari Rabu ni cuti umum kat Pahang sempena hari Hol. Cuti lagik. Minggu depan lagi best, cuti 2 hari Rabu ngan Khamis. Aku plan nak sambung cuti sampai hari Ahad. Aku nak lepak kat rumah sementara student peksa final nih. Ingat tak aku cerita aku gi Training of Trainers BTN hari tu.. aku dapat cuti gantian dari majikan aku. 8 jam bersamaan 1 hari. Makanya aku dapat 6 hari cuti tambahan untuk tahun ni. Oleh kerana hujung bulan ni student dah cuti semester, aku pun dah settle semer documentation maka aku nak bercuti lagi seminggu. Ingat nak ke tempat yang menarik dekat2 sini.. most probably Tioman. Lagipun tarikh tu penting buat aku dan abang.. harap2 cuti lulus ler...



No comments: