Monday, April 04, 2005

Banyaknyer sawang!

Rasa dah berzaman tak mengupdate cam kawan aku nih jugak. Tapi aku takdelah halangan cam dia hahahah. Sejak dapat penempatan tetap aku masih tak berpeluang berramah mesra ngan internet. Baru nak set up kat opis baru.

Cerita kerja aku yang baru. Hmmm nampaknya resolusi mengecikkan pinggang slow in progress sebab kat sini asyik ler ada jamuan pepagi. Kuih muih memang tip top rasa dia. Staff pun best. Cuma yang tak best sbb aku kena ulang alik lebih 90 kilometer setaip hari. Bengkok aku beli minyak keter. Dalam usaha mendapatkan kuarters kat sini. Hopefully dapat.

Cerita teruna aku. Alhamdulillah dia dah start makan dengan jayanya. Aku buat pancake warna warni dan tekap ngan acuan kuih bagi dia makan. Tengok Ducth Lady 1 2 3 kat TV3. Mmg menolong aku handle teruna aku tuh. Dia dah berjalan betul. Merangkak takmo dah sekarang. Ok jugak, kurang aku memberus seluar dia kan... memula nak hantar dia ke mak Toknya mmg susah. Meraung pepagi masa aku tinggalkan. Sekarang dah ok. Aku ajak balik waktu petang buat dekkk jer, sibuk main ngan abang Shahmi. Pepetang aku selalu kayuh beskal ngan hubby dan teruna aku. Abang beli carrier kat Kelana Jaya baru nih. Cuma Arief cepat bosan dok saja dalam carrier tuh.

Dalam beberapa hari nih aku dibawah tekanan. Nak menyungut pun tak leh. Nak mangadu pun tak leh. Aku memendam rasa jer lah hmmmm

No comments: