Tuesday, May 16, 2006

best ke?

Ingat best sangat ke jadi ptd ni?

Satu jer jawapan aku.... PENAT! PENAT OTAK! PENAT EMOSI!

Meh lah buat kerja yang kami buat seminggu.. lepas tu nilai semula.

I rest my case.


Selamat Hari Guru kepada semua guru yang pernah mengajar aku, yang menjadikan aku seorang ORANG.
Untuk guru yang paling best dalam dunia Puan Hapbasah binti Pardi dan Encik Muhammad Mifdzal Arief bin Mazlan kerana mengajar aku dengan cara mereka sendiri. Mereka mengajar tanpa kelas, tanpa papan putih, tanpa buku latihan. Mereka mengajar aku dengan kasih sayang tanpa syarat. Terima kasih emak... terima kasih anak ibu...Both of you are my greatest teachers...
Untuk guru-guru sekolah rendah, menengah dan zaman U aku. terima kasih atas ilmu yang dikongsi.
Untuk guru-guru itu.... selamat melayari bahtera rumah tangga. Saya doakan dapat cahaya mata. I forgive both of you but I shall never forget your doings towards my family and me. Case Closed.

Aku suka kata-kata ini :

Shared grief is half the sorrow, but happiness when shared,is doubled.

If you want to feel rich, just count all the things you have that money can't buy.

"Today is a gift, that's why it is called the present."

No comments: