Thursday, August 30, 2007

Caca Merba

Lama aku tak update kan. Au teramat sibuk sebab aku menanggung kerja unit lain. 2 unit untuk dijaga dengan nak entertain public lagik, dengan dokumen yang kena keluar banyak giler, dengan meeting serata alam tuh. Aku balik dari ofis tepat jam 7 malam tiap-tiap hari. Kesian anak2 aku. Pukul 8 malam baru nampak ibu, pukul 11 dah tidur. Nak buat camne kan dah kerja. 6 bulan la camni campai pegawai terbabit balik dari berkursus.
Kelmarin ke LCCT amik abang. Mujurnya aku sebab flight awal. Tak la buruk menunggu kat airport yang kurang kerusi tuh. Kesian abang 2 minggu kat Bangkok tak jumpa nasi. Adalah nasi tapi was-was katanya. Bantai makan maggi ngan biskut jek la. Aku dapat baju kotor jek ahahahah... tak per lah benda apa pun yang ada kat sana tuh... semua ada di Malaysia kan. Naik jek kereta terus menghala ke Putrajaya carik nasik. Amik kau 2 pinggan dia belasah makan.
Hari ni aku nak balik Kuantan. Dah 2 bulan tak balik. Hopefully tak jem la jalan kan. Cuti hujung minggu yang panjang. Ingat nak carik Tini, lama tak jupa dia.
Alhamdulillah gaji aku yang pending 2 bulan dah release. Boleh la menarik nafas lega. Boleh la settle mana2 hutang yang tertunggak. Lemas aku bank dok call tanya payment kereta. Tak paham2 cakap melayu la plak kan. Aku dah kata bila cek dah clear aku bayar la. Tiap hari jugak la tepon tanya benda sama. Apa bengong sangat? Nak aku cakap bahasa Timbuktu agaknya.
Nak ucap tahniah jugak la pada ex-boipren aku. dapat baby girl lepas 6 tahun kawen. Nanti aku hantar kad. Aku ni baik.... tak hold grudge *bluehhhh* Tapi pikir2 balik nak jek aku bakar rumah dia ahahahaha...
Anak dara aku dah mengiring dengan jayanya, tinggal kepala jek tak lepas. Berat kot ek? Abang long dulu tak sampai 4 bulan dah meniarap dah. Tak kisah la. Kuat berborak dengan abangnya. Dengan aku hampeh tak layan. Dia cuma kenal breast aku jek huhuhu. Pi klinik baru nih, alhamdulillah sihat. Berat 6.7kg.
Anak teruna aku haaaaaa....sibuk nak pegi sekolah. merengek2 nak pegi sekolah. Baru 3 tahun nak sekolah apa? Pening kepala ibu layan wehhhh...

Arief : Ibu, abang want school
Ibu : Abang small lagi, next year abang big, go to school la.
Arief : want school la ibu macam bibik Iya.
Ibu : Eh cerita sponge Bob la... jom watch
Arief : *lupa kejap cerita sekolah*

Kat LCCT hantar abang ke Bangkok. Sila ignore saiz aku sekarang

Kenduri kat rumah Pakcik aku... budak botak pakai cekak so cute
Ni abang long kemaruk main.. 4 kali round tuh huhuhu

Muka boring tak tau buat apa kat Airport

No comments: