Monday, August 13, 2007

Cerita Biasa

Minggu yang baru. Cerita yang lama. Esok ada meeting semua unit, kena lapor progres. Tak jadi masalah la. Hari Khamis ada rombongan bebudak Law nak belajar pasal urusan2 melibatkan tanah. Haaaaa yang ni masalah skit sebab aku pun baru sebulan jek berkecimpung dalam bidang ni. Makanya kena la aku berlagak pandai ahahahah buleh ka?
Minggu ni rumah aku akan penuh. adik aku balik ngan mertuanya, abang pun balik menjenguk aku dan anak2. Dia akan ke Bangkok 10 hari untuk UCI Commissaire Course. aku dah kirim macam2 dah.
Gaji aku 2 bulan tak dapat sebab transisi aku dari pejabat lama ke pejabat baru. Hopefully minggu ni boleh dapat. Suffer wehhhh... banyak dah tertunggak dah ni.
Semalam round the world aku ngan anak2 menjengah sedara-mara kawen. Tak pegi kang kena cop memacam plak kan. Mujur la anak dara aku tuh steady jek dalam car seat. Mak aku pun ikut tapi sengaja aku latih dia dok dalam tu. Senang sikit.
Bulan depan dah puasa kan? kejap sungguh masa berlalu. Tahun ke 3 la berpuasa tanpa abang hmmm... Soalan cepu berlian... korang dah habis ganti puasa?

No comments: