Wednesday, August 15, 2007

Kenangan

Kenangan ada banyak jenis kan. Ada yang manis, yang masam, yang pahit, yang menyakitkan hati, yang macam-macam lagi la. Selalunya bila kita buat sesuatu, atau bila bercakap pasal sesuatu mula la terimbau balik kenangan lama kan. Aku cukup senak, rimas, menyampah kalau terimbau kenangan lama yang menyakitkan hati. Kenangan yang melibatkan hati jugak la. Eeeeiii aku nak buang jauh2 kenangan tu tapi tak boleh. Tetap la ada.


Semalam emak bagitau aku orang tu dapat baby girl lepas 6 tahun kawen. Aku cuma jawab "ye ke? alhamdulillah" Terus la terimbau saat-saat aku sakit hati, membawa hati, memujuk hati dek kerana orang tu la. Hampeh sungguh mamat tu wehhhhh... ingat aku sampah ke main buang2 jek. Sampah pun orang buang dalam tong sampah tau! Takper.... aku masih menang. Anak aku dua ahahahahaha(angah memang vindictive kengkawan sekelian)


Walaupun aku bahagia sangat sekarang dikurniakan suami dan anak2, kengkadang aku masih boleh rasa sakit hati, marah, dendam bila teringat orang tu. Ya Allah, tolong la hamba mu ini membuang perasaan tak best ni jauh-jauh. Aku rimas laaaaa


Cerita best plak laaaa... tahniah kepada Oren atas kelahiran baby boy. Selamat berpantang ek. semoga kelahiran baby ni bawa sinar bahagia untuk keluarga ko.


Cerita kerja pulak... satu kerja hakiki aku pun akutak buat hari ni dek kerana melayan public. Nak menyorok macam semalam pun tak sempat huhuhuhu. Tapi takpe Boss besar dah keluar memo kebenaran overtime. Aku nak overtime la, boleh kumpul cuti untuk raya nanti. Nak claim duit tak layak.

No comments: