Friday, August 01, 2008

Bulan Outing

Bulan ni aku akan banyak keluar opis. Best jugak sekali sekala bertukar angin kan. Duduk terperuk mengadap kerja pun senak juga kepala. Lagi pulak dalam bulan 7 ni aku naik turun Balai Polis bagi statement dan bukti atas kes penipuan tanah. Tandatangan aku dipalsukan untuk transaksi tanah yang 7 angka harganya. Takper... aku anggap pengalaman la. Dengan masalah dalaman aku sendiri yang alhamdulillah aku dapat juga tangani.

Jadi minggu depan aku akan menemuduga orang selama 4 hari. Dekat jer kat Putrajaya. Janji keluar dari opis ehehehe...last aku jadi panel masa pregnant 7 bulan.. bulan 2 tahun lepas.

Lepas tu 19 - 21hb aku pergi Kursus Perundingan Berkesan kat Intan Kiara. Tahun ni baru 5 hari aku berkursus, at least kena ada 2 hari lagi. Tak cukup 7 hari setahun kang LNPT tak bagus plak.

Yang pasti aku nak lupakan hal kerja hakiki aku kejap.... in a way to keep my sanity in check.

No comments: