Friday, August 01, 2008

Shopping Raya

Tahun ni tema warna biru muda. Abang bagi duit dan aku membawa diri menyopping. Untuk abang dan anak bujang, kain polos saja beli kat Maya Silk Shah Alam. Aku suka kainnya yang ada texture.. beli 7 meter terus untuk 2 orang tu.
Untuk aku, kebetulan singgah menyinggah kat SACC Mall masa lunch, Pi la merewang dalam Gulatis dan nampak satu kain chiffon yang sangat menarik pada mata aku. Harga pun not bad lepas diskaun, dapat free lining lagi. Sambar terus la..
Untuk anak dara aku, kain kapas saja.. budak kecik mana selesa pakai baju kurung lama2 kan.. so belikan la buat syarat saja untuk sama kaler ngan mak, pak dan abang..
Aku sangat teruja tengok baju bebudak pompuan kat Parkson. Amat teruja nak membeli tapi tahan la nafsu sikit ekekekeke...sure comel anak dara aku dilaramkan nanti kan.. dia pun dah dapat kaki.

No comments: