Tuesday, December 10, 2002

Lama wehh aku tak mengupdate..ni aku kat umah pakcik aku..adik emak..bila aku nampak jer pc nih menganggur..akupun bagi kerja ekekekeke. hari ni dah masuk 3 hari aku beraya sakan...bawak abang kenal ngan sedara mara. Dari pagi sampai malam berjalan, letih pun ya..kenyang pun ya.

Tapi memang raya di pantai timur lain dengan pantai barat. Lebih meriah di kampung aku. Aku sampai rumah dekat kol 10 sbb hujan lebat sepanjang malam. Aku bertembung ngan 2 accident. Abang drive slow jer..biar lambat asal selamat. Sampai kat umah, mak tengah melayan tetamu. Raya ketiga pun camtuh. Lepas melayan tamu aku berjalan ngan keluarga ler. Duit raya eheheh ampehhh..aku yang bagi orang ada ler.

Nantilah aku citer lagi bila dah masuk kerja. Aku nak sambung beraya. Ada 2, 3 rumah lagik nih...


No comments: