Friday, February 25, 2005

Benda Senang

Kenapa banyak sangat benda senang yang kita susah sangat nak buat. Kalau aku senaraikan mungkin haus jejari aku menekan kibod.

Susah sangat ke nak UCAP TERIMA KASIH?

Susah sangat ke nak UCAP BOLEH TOLONG SAYA?

Lagi sekali aku tanya, susah sangat ke?

Kalau dah mengaku diri tuh professional, bertaraf pegawai maka please behave like one. PLEASE....
Memang tak kenyang kalau orang berterima kasih pada kita, memang tak bertambah jumlah dalam akaun, tapi sekurang-kurangnya bertambah senyuman, bertamabah motivasi untuk buat yang lebih baik. Kalau camnilah berterusan, sampai bila pun Takkan berjaya kempen nilai murni tuh.

Ok aku dah luahkan rasa terbuku di hati. *humming*

Start petang nih dataran putra tutup sbb malam esok ada Fund Fair artis menda ntah utk mangsa tsunami. Aku maleh nak pegi. Esok nak ke Mentakab. Punya lama aku tak naik public transport, esok boleh masuk diari 2005.

No comments: