Wednesday, October 29, 2008

Apa mau update?

Soalan yang menerjah kepala aku setiap kali aku rasa nak menulis tapi tak tau apa nak tulis...hidup sangat rutin, pegi kerja balik kerja. Lepas-lepas raya ni tambah lagi satu program iaitu jalan-jalan rumah terbuka pastu makan-makan. Kat pejabat ni pun lepas satu unit, satu unit lain pulak buat makan-makan.... camne nak kontrol berat badan camni?
TAPI....TAPI.... aku suka sebab berat aku tak naik YEAY!!! ini membuktikan penurunan berat aku bukan la bersifat yo-yo.. Alhamdulillah.
Hmmm... semalam pegi meeting OSC kat MPSJ yang amat aku tak suka sebab lama yang amattttt.
Minggu depan ada Persidangan Pentadbir Tanah se-Malaya kat JB. Aku mungkin pegi ganti chief aku yang dah berpindah ke Kementerian. Huishhh suspen ni nak nunggu chief baru.
25 Nov - 1 Dec ni aku berkampung kat UPM. Ada Kursus Komisar yang aku cakap arituh. Harap2 lulus sebab aku bawak cikgu tuition tau.... laki aku ehehehe....
Serius..otak aku sangat lemau... mungkin kena berjemur kejap...

1 comment:

KV said...

sibuk nyer ko ngah oii!!