Thursday, October 09, 2008

BILA TERINGAT

Bila teringat balik benda yang menyakitkan hati dan perasaan, benda yang buat aku hilang sedikit sebanyak kepercayaan, aku rasa tak best, aku fikir yang bukan-bukan. Sangat tak syiok berperasaan camni. Tapi itu normal kan...

Yang tak bestnya, setiap kali aku rasa uneasy pasal benda yang sama memang something is up. Macam instinct pulak yang satu benda berlaku. Eiii sangat tak syiok lah.. tapi aku tak boleh ketepikan uneasiness dalam hati aku ni. Asyik rewind jek dalam kepala hotak nih.

Nak kena buat siasatan ke?

Whooshhhh... ketepikan sekejap.. Balik Kuantan hari tuh aku pi makan lamb chop yang very simple penyediaannya tapi sangat superb rasanya. Black pepper sauce yang fantastik dan daging yang medium cooked. So kalau korang ke Kuantan, singgahla ke Pantai Teluk Chempedak dan cari warung Western sebelah Warung jual rojak sotong/keropok lekor (sebelah kiri taman permainan bebudak)

No comments: