Wednesday, October 08, 2008

MAINAN BARU ANGAH

Sebelum ni aku pakai basikal cap Merida hard tail. Baru-baru ni aku upgrade basikal aku pakai full suspension plak. Sekarang mainan baru aku ni cap Titus Motolite saiz XS. Jual yang lama tu pastu beli frame ngan fork. Parts beli asing2 lah. memandangkan aku ni bukanlah profesional maka aku pakai shimano XT sajalah.

So petang-petang aku pun berkayuh guna gear ringan. Ada sekali tuh, bebudak kecik potong aku sambil cakap "basikal canggih tapi slow" muahahaha.. memang la nak ooiiiiii... makcik pakai light gear saja.

Gambar pagi raya Arief & Adneen ngan sepupu2 kat Kuantan. Dari kiri Arief (4), Asyiran (4), Natasya (3), Hafiz (1), Adneen(1), Misya (6). Tengok anak bujang aku tuh eheheh paling sehat kan. Perasan tak kaler baju? Haaaaa... kaler baju sama tu adik beradik la..


No comments: