Thursday, November 27, 2008

Bakal Komisar?

Ni hari ketiga aku berkursus untuk jadi komisar. So far aku ok jer sebab dah biasa ikut kejohanan. Road race aku ok masuk trek macam confuse. Harap2 lulus la....

Esok start praktikal kat Cheras 3 hari. Belasah jek la mana yang boleh. Isnin ada ujian bertulis ngan lisan. Lepas tu aku kena hadir praktikal 4 kali kejohanan, 2 trek dan 2 road untuk dapat sijil penuh komisar. Boleh cengkelat kot ek.... bawak cikgu tuition sekali bertugas ehehe...

Ni bertenet guna ID ngan password student UPM yang sangat baik hati. Thanx dik...nanti akak belanja makan..

Sekali sekala tinggalkan kerja pejabat best jugak kan... release tension sket. Tapi balik pejabat esok masak la aku setel dokumen atas meja tuh.... harap la tak melimpah sampai bawah meja....

1 comment:

Anonymous said...

ko pegi training, exam semua tu, bleh dpt pelepasan ke?..

harap2 ko dpt la jadi komisar (w'pun aku tak paham istilah org yg berbasikal nih..)