Monday, November 03, 2008

PENGANTIN & TUDUNG AKU

Minggu lepas sepupu aku kahwin. Sepupu aku ni kembar. Yang kawen ni Along. Tapi adik kembar dia yang kami panggil Angah dah kembali ke rahmatullah bulan 4 lepas sebab leukimia. Dalam pada gembira, aku sedih jugak teringat arwah angah...bila pandang muka along sayu jek aku rasa....sempat la menitik air mata ni masa sembang ngan Along kat bilik dia tuh.... Selamat pengantin baru Along :)



Aku nak tunjuk tudung yang aku pakai sebenarnya ehehehe... aku beli ngan Elin. Ni la pesen tudung rasmi aku sekarang. Senang, tak payah gosok. Sarung dan belit... sangat praktikal eheheh.. ni pesen tudung takde awning, aku pun tak suka yang ada awning tuh sebab nampak keras sangat. Tapi tak semua muka sesuai pakai tudung penyek atas dahi camni...aku lain la... aku belasah jek ikut selesa ehehehehe



Anak dara aku yang sangat teruja ngan kamera..ikut perangai sapa la nih....Abang dia yang snap nih...

8 comments:

aD said...

mesti pengantin tu sedih kan? dapat bayangkan macam mana perasaan dia.. tskkk

Angah said...

ad
Tu yang menitik air mata tuh..bila nampak Along sure teingat Angah.. dah muka sama kan..

Ummibatrisya said...

salam,

lawalah tudung dan tuan empunya tudung :)

ummi kalau pakai tudung macam tu mau muka nampak macam seposen aje :)

Angah said...

Ummi
Ni rasa nak belanja makan nih ehehehe

Anonymous said...

wah..very lawa one lah ngah...mana ko beli ..aku penah try anak tudung arzu..sakit pala aku. kemas semacam jer..lomas makcik ha...

-aku kemaman-

Angah said...

tini
kan aku dah tulis tuh.. beli ngan elin

ibuVouge said...

angah kurus la.. cun banget.. bila kurus nak melawa , nak snap pict tu semangat je..muehheheehhe

tapi makyong mcm skang, nak amik pict pun malas..

Anonymous said...

Wah sudah nampak perubahan bentuk pisikal ngah!!! nampak kurus sekarang!! Tudung tu Kak e berkenan aarr!!! Kak e pun tak suka yg ada awning tuh!!!