Thursday, April 01, 2010

AKU NAK POPIA


(gambar ihsan pakcik google)

Dah dekat 2 minggu aku nak makan popia basah. Puas la aku pusing pasar malam sana sini kat Kuantan ni mencari popia basah. Namun masih tidak berjumpa. Kalaulah aku ada kat Klang sekarang ni, uishhh.. melambak2 kan kat pasar malam.

Tapi tu la, kalau kita nak sangat benda tu sure susah nak dapat. Masa tak nak, melambak plak depan mata.

Oh popia basah....

7 comments:

Hambali ® said...

nanti aku boh gambaq popia basah penang ye ngah ...

Aida Manap said...

angah, popia basah penang tak best...popia basah sect 14, pj the best!!! tak caya tanya tariq..heheheheh

Angah said...

Sme
popia basah penang, basah sangat haha

Aida
Setujuuuuuu.. wei kau bertanggungjawab buat air liur aku meleleh.

HappyIrfa said...

bulan posa melambak org jual,tp bulan tak posa mmg susah nak dapat kan?

oren said...

aku duk area kampung nih, ada 4 kali pasar mlm..semua ada juai popia basah, senang jek nk dapat...

sian ko..weekend nih turun ka Klang, beli popia basah :)

mamalisa said...

alahai siannya, kat depan umah ni hari hari org van jual popia basah..nak post ke? hehhehe

Angah said...

Irfa
memang betul. Time camni layg teringin plak

Oren
Kalau aku balik Klang mmg aku borong popia seksyen 14 PJ..tengok la haha

Mamalisa
Kalau tak basi apa salahnya hehe