Wednesday, April 06, 2011

INTERNET

Malam tadi aku saja2 borak dengan Adneen. Aku : Kakak lelaki ke pempuan Dia : Pempuan la..kakak pempuan, ibu pempuan, ayah lelaki, abang lelaki, adik lelaki Aku : Ye ke..mana kakak tau kakak pempuan Dia : Kat INTERNET.. Aritu aku borak2 ngan Arief Dia : Ibu..malam lailatul Qadar tu apa (kes belajar kat sekolah tapi tak paham) Aku : bla bla bla (menerangkan sefaham aku la) Itu je yang ibu tau..nanti bu carikan la, ibu baca buku, pastu ibu bgtau abang ok.. Dia : Ala...ibu bukak INTERNET je la.. hahaha..nampak sangat maknya ni pelayan internet tegar.

2 comments:

Dinas Aldi said...

kahkahkah anak2 pun dah tau sangat dah!

farah said...

anak anak sekarang pun dh bermaklumat tgok slalu sgt mamanye dok berinternet..hehehe