Friday, October 29, 2004

Still Wet

stil wet - 4 days in counting

Masih basah, masih hujan.. aku melawan bunyi hujan semasa mengajar semalam. Tapi hujan lebih hebat daripada aku. Aku kalah, aku tidur duduk sementara student buat tutorial. Tapi walau hujan lebat yang amat masa buka puasa semalam, aku masih gagah minum milo beng. We had singgang ikan aya, black pepper beef, mix vege, and of course the ultimate budu (walaupun aku tak makan, for dessert, ayah beli kuih biji tanjung ngan jala emas.. manih leting!!! tapi sedak pulok..


Arief my preciooooouuuusss

8 bulan lepas waktu nih aku mula sakit, tepat pukul 1.10 tengahari 29/2/2004 Arief pun tengok dunia. Alhamdulillah, aku sakit tak lama, dalam 5 jam lebih jer. Hari ni Arief dah pun 8 bulan, malam semalam kami ke Giant, arief dapat walker baru. He seems to like it. Lagi laju mengejar aku, ketawa mengekek2 bila dapat sampai kat ibu. Precious moment... Lepas ni tangga ke dapur umah tok kena pagarlah, kalau tak harus jadi superman teruna aku (terjun dengan walker sekali) Macam biasalah, Arief maintain slim. Gigi sudah 4 batang *ouch ouch ouch* Lagi 4 bulan dia genap setahun,tapi cian anak ibu...tahun depan takde 29 Februari ler Arief.....


Aku...

- dah start marking final paper UTM
- akan start buat soklan final untuk DKM (bentuk objektif, menyenangkan aku eheh)
- tengah study beberapa benda untuk satu benda (?)
- tengah mikir menu malam ni, apam gula hangus is on top of my list (sendiri buatlah)
- nak carik tudung ngan kasut raya
- teringin nak berbuka di luar huhuhuhu

No comments: