Thursday, November 04, 2004

Perubahan?

Hari ni aku terlebih rajin menukar template blog nih. Template sebelum nih member yang buatkan, bukan tak berterima kasih (sebab aku tukar) tapi aku rasa nak berubah angin plak. Dah 2 tahun guna yang sama. Aku guna yang paling simple, sesimple hidup aku sekarang.

Semalam.. ermmm apa yang aku boleh kata ialah, I think I'll fail, not only that I'll fail miserably huhuhuhu. Tini, ko tentu faham statement aku nih kan. Daripada konfiden aku berubah tak konfiden dah.

Dah siap marking paper, cuma nak buat soalan periksa MLVK program plak, nak key in attendance dan carry marks sebelum cuti raya. Start cuti Deepavalli nih. Balik kampung raya kedua seperti biasa. Yang nih agenda tahunan yang tak berubah sebabnya aku boleh raya lama kat kampung terchenta (taktik nih)

Mlm nih aku nak melantak makan donut yang Kak Iza belikan. yum yum.. bilalah Kuantan nak ada outlet D*unki* Donut nih? Maka berubah lagilah waistline aku eheh

On kuih raya... jenis kuih jer yang berubah, budget tetap sama. Aku ada agenda lain yang memerlukan RM. Tukar not seringgit ngan 5 ringgit. Cam pelik plak bila pegang not cam plastik tuh. Nak lipat pun pikir 2 kali.

Tengok berita pasai runtuhan kat Highway.. yang nih mungkin takkan berubah kalau post di atas tuh masih tak diubah...tapi bila nak diubah yer?

No comments: