Monday, November 29, 2004

Of new work

Berita terima - kena lapor diri 20hb 12 nih kat INTAN Bukit Kiara. Perasaan aku bercampur baur sebenarnya antara suka dan sedih. Aku suka sebab dah berjaya dapat kerja yang terjamin masa depannya. Dalam masa yang sama aku sedih sebab kawan baik aku tak dapat sama2 ngan aku setelah 3 halangan direntasi.

Pertama kali nak berpisah jauh ngan kedua2 baby aku. Baby besar tetap di Kuantan, sekali sekala boleh turun KL atau aku balik Kuantan, baby kecik akan duduk ngan nenek dia kat Klang. Aku cukup risau memikirkan kalau somehow terpaksa berhenti breastfeeding sebab faktor masa. Hopefully aku boleh curi2 masa balik Klang breastfeed teruna aku, apart form EBM yang aku bekalkan.

Yang tak best plak uwaaaaa aku tak dapat ler nak ikut family day tempat aku kerja sekarang 25/26 Disember nih. Err.. agak2 kalau aku bodek boss benarkan aku ikut bley tak? Bonus camner ek?

Hopefully posting kat Pahang State Government... Aminnnnn

No comments: