Thursday, November 25, 2004

Tangan Lenguh

Aku start menanda kertas pelajar, pehhh lenguh tangan nak menenyeh 200+ skrip. Aku hangin sket bila dapat skrip pelajar. Patutnya aku dapat kertas OMR.. sakit perut agaknya pihak berkenaan tuh. Aku dah cakap nak OMR.. buruklah aku menyelak kertas satu persatu, menghafal siri huruf jawapan sambil menanda. Macam orang bodoh mulut berkumat kamit tangan bergerak2.. hampehsss sungguh.

Aku pun kena update semer fail untuk kegunaan pengganti aku kat sini. kalau tak buat boleh tak? Leceh seh nak sort semer2 yang aku dah buat semester nih. But why whine.. nobody forces me to take the job in the first place.

Aku hantar resignation letter semalam. Sebelum tuh dah bagitau boss secara lisan. Notis 3 bulan tak sempat gamaknya, jadi notis 2 bulan jer. kena bayo balik ler sebulan gaji huhuhuhu, harap2 management dapat consider perkhidmatan cemerlang aku.

Ingat nak ke bank masukkan duit raya teruna aku, tapi malas ler plak.. nantilah dulu.. tapi kang lelama aku simpan takut terpakai plak..

No comments: