Wednesday, November 10, 2004

Selamat Hari Raya

Hari ni hari akhir bekerja, ofis dah sunyi sepi dah. Tahun nih cam tahun2 epas jugak aku akan beraya di Kuantan. Raya kedua baru bertolak balik ke Klang.

Dikesempatan ini aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin kepada semua. Mana tahu kalau-kalau ada tulisan aku yang mengocak damai. Yang nak berjalan jauh tu plan dulu perjalanan, jangan jadi penyumbang statistik tahun nih pulak. Blog ni akan sunyi juga sampai aku masuk kerja 22hb 11 nanti.

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1425H

Ikhlas daripada

Angah & Co
(Haslina Bahasan & Mazlan Mohd Noor & Muhammad Mifdzal Arief Mazlan)


Side Track

Adik ipar aku tengah sakit nak bersalin, anytime now, Arief akan dapat sepupu. Jokingly, I told the father to be to name his son Nur Diwali or Muhd DeepaRaya hahahahaha.

No comments: