Friday, May 23, 2008

Early Gift - 6th Wedding Anniversary

2 hari lagi genap 6 tahun aku bergelar isteri.. the Boss Lady eheheh... Oren pun kongsi tarikh yang sama ngan aku.. dia advanced sebab dah ada 3 cahayamata *Larriikkkkkk*

Abang bagi aku early gift sebab dia kata tak reti nak suprise.. buleh? aku boleh jek. Thanx abang for the gift. So tahun ni aku dapat jam yang personally dipilih oleh abang cap Solvi Titus yang berharga teeettttttt.... sebab jam aku yang abang bagi sebelum ni, masa birthday ke 27 dulu tali besi, kali ni tali kulit la plak...
Motif bagi malam jumaat? muahahahahhaah

Aku dah pakai hari ni pegi opis... abaikan tangan aku yang gumuks tuh..... aku suka nampak cantik... have to admit la abang memang got an eye for these things la...

Tapi dalam banyak banyak hadiah abang bagi pada isterinya ni, 2 orang kanak2 rebina ni la hadiah terhebat pernah diberikan pada aku. Inilah hadiah yang aku akan jaga sampai bila2....

Nak mantik2 punya entry minggu depan... now I want to show off my new watch ekekekekeke

No comments: